Biura pracowników z ekskluzywnymi meblami

Biura pracowników z ekskluzywnymi meblami

Obsługa klienta nie była łatwa, bo do czynienia miało się z różnymi ludźmi. Szybko poznałem rodzaje klientów i dzięki temu z każdym miesiącem radziłem sobie lepiej. Firma zajmowała się doradztwem a ja stawałem się coraz lepszy. Po nowym roku właściciel zaoferował mi stanowisko w zarządzie. Przyjąłem je, gdyż otworzyło mi to drzwi do kariery.

Wyposażenie sali w ekskluzywne zestawy mebli biurowych

ekskluzywne meble biurowe od producentaZ uwagi na fakt, że do firmy zaczęli przychodzić klienci biznesowi, uznałem, że potrzebna jest zmiana wystroju. Firma świadczyła profesjonalne usługi a pracownicy siedzieli przy biurkach, które przypominały ławki szkolne. Potrzebne były jakieś ekskluzywne meble do biura i przedstawiłem ten pomysł na spotkaniu zarządu. Zaoferowałem, by kupić ekskluzywne meble biurowe od producenta, bo pomoże to zaoszczędzić. Wszystkim miałem zająć się osobiście i za realizację swojego planu zabrałem się natychmiast. Wezwałem do siebie kierownika sali, któremu kazałem zrobić spis potrzebnych mebli. Bardzo się on ucieszył, bo sam nie raz powtarzał, że w firmie powinny być nowoczesne meble, które miały na celu zachęcić klientów do współpracy. Ludzie zwracali uwagę na wystrój i często to było decydujące, czy dojdzie do współpracy. Wybrałem ekskluzywne zestawy mebli dla każdego pracownika. Składały się one z przestronnego biurka z szufladami, komody oraz regału. Dodatkowo dla każdego stanowiska wybrałem skórzane fotele. Przy okazji zakupiłem ścianki szklane, które miały na celu oddzielenie stanowisk. Miało to dawać jeszcze większy komfort klientom podczas rozmów z doradcami. Stare meble zostały wyniesione do magazynu a nowe pracownicy sami zaczęli ustawiać. Wszyscy byli podekscytowani tymi zmianami, które wróżyły jeszcze lepszą przyszłość firmy. Do swojego gabinetu również kupiłem ekskluzywne meble, ponieważ chciałem pracować w nowoczesnym biurze. To dawało mi dodatkowe poczucie spełnienia.

Zmiana mebli, początkowo uznawana za mało istotną miała jednak ogromny wpływ na rozwój firmy. Klienci, którzy przychodzili po poradę, bardziej ufali pracownikom. W końcu nowocześnie urządzona firma dawała poczucie bezpieczeństwa, bo świadczyła o doskonałej kondycji finansowej. Sprawdziłem się w roli członka zarządu, co często było podkreślane podczas spotkań.

Close Menu