Salon używanych pojazdów ciężarowych

Salon używanych pojazdów ciężarowych

Hurtowa dostawa materiałów budowlanych do jednego z naszych stałych klientów okazała się o tyle dochodowa co trudna do wykonania. Okazało się bowiem, iż w parku maszynowym posiadamy wystarczającą ilość naczep do przetransportowania całego zamówienia jednorazowo, aczkolwiek nie dysponujemy ciągnikami, które mogłyby zostać do tego celu przeznaczone. Zakup nowych pojazdów był jednak inwestycją na którą nie posiadaliśmy wystarczających środków, nawet przy ogromnych cięciach budżetu.

Tanie ciągniki dla firmy transportowej

używane ciągniki siodłoweNasi kierowcy jednak uważali, iż znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zakup pojazdów używanych, niejednokrotnie mających bardzo niski przebieg i prawie idealny stan techniczny, aczkolwiek znacznie niższą cenę niż samochody nowe, prosto z serwisu. W naszej okolicy działał bardzo polecany salon, sprzedający zarówno pojazdy fabrycznie nowe, jak i używane ciągniki siodłowe, z bardzo różnym przebiegiem. Używane pojazdy w salonie pochodziły zarówno z kasacji firm transportowych jak i z zakupu od klientów indywidualnych, więc można było tam zobaczyć samochody zarówno praktycznie nowe, jak i z dość dużym przebiegiem, aczkolwiek nadal pozostające w bardzo dobrym stanie. Pojazdy te jednak były o wiele tańsze niż fabrycznie nowe samochody prosto z salonu, dlatego też zakup kilku używanych samochodów był o wiele atrakcyjniejszy niż zaopatrywanie się w takowe w salonach. Samochody pochodziły od najróżniejszych producentów, a do każdego można było tam również znaleźć wszelkie potrzebne części zamienne, oraz dodatki do modyfikacji, jakie nieraz przeprowadzane były w celu zwiększenia możliwości ciągników. Sprzedawca prowadził również własny serwis pojazdów ciężarowych, i udzielał zniżek na przeglądy i naprawy pojazdów kupionych w swoim salonie.

Była to tym bardziej przystępna usługa, iż pojazdów posiadaliśmy bardzo dużo, a ich naprawa często pochłaniała znaczną ilość środków finansowych. Zakupione pojazdy zostały od razu wdrożone do użytku i przeznaczone do realizacji dużego zamówienia, a w trasie spisały się świetnie, nie wykazując najmniejszych usterek czy awarii spowodowanych wcześniejszym zużyciem czy stanem technicznym. Mogły więc zostać na stałe przydzielone do floty pojazdów, wykonując regularne kursy na stałych trasach.