Weekend nad morzem

Czasu nie było zbyt wiele, ale postanowiliśmy wspólnie, by kilka dni spędzić razem nad morzem. Akurat tak się złożyło, że miałem wolny weekend, więc pojawiła się okazja na rodzinny wyjazd. Tym bardziej że zapowiadała się znakomita pogoda. Jako cel naszego wyjazdu tym razem wybraliśmy Trójmiasto, w końcu potrzeba nam było czegoś, co do zaproponowania ma więcej, niż tylko plaża. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się właśnie na taki kierunek wyjazdu.

Weekendowy wyjazd do Trójmiasta

apartament na weekend trójmiastoDość szybko musieliśmy więc znaleźć miejsce do nocowania. Na szczęście z tym nie było wielkiego kłopotu. Jeśli idzie o apartament na weekend trójmiasto ma wiele do zaoferowania. Szukaliśmy oczywiście czegoś wystarczająco dużego, dlatego zależało nam na apartamencie. Wyjazd z dzieciakami rządzi się swoimi prawami, dlatego potrzebowaliśmy więcej przestrzeni. Kuchnia to był absolutnie konieczny wybór, choć Trójmiasto oferuje wiele knajp i restauracji. My lubimy jednak wiedzieć, co jemy, poza tym wyjeżdżaliśmy z małym dzieckiem, dlatego jednym z kryteriów poszukiwań była obecność kuchni w apartamencie. Dwie sypialnie także były w sferze planów. To na pewno wygodniejsze rozwiązanie, niż nocowanie w jednym pokoju. Jeśli idzie o noclegi, to dobrą i komfortową opcją jest również winda. Szczególnie w przypadku urlopu z dziećmi staje się to wygodne. Przenoszenie bagażu lub wózka może być prawdziwą mordęgą bez windy. Poza tym szukaliśmy miejscówki z parkingiem, także ze względu na wygodę. Wracając do Trójmiasta, wybraliśmy ten kierunek nie tylko dlatego, że oferował ciekawe miejsca noclegowe. Wyjście na plażę lub spacery nad morzem spodobały się dzieciakom. Place zabaw czy parki rozrywki w okolicy także znalazły się na liście miejsc do odwiedzenia. Zresztą, nawet w niektórych muzeach znajdują się kąciki przeznaczone dla młodszych turystów.

Podsumowując, weekend w Trójmieście okazał się znakomitym pomysłem. Nie tylko udało się zabrać dzieciaki i pokazać im nowe, ciekawe miejsca. Także dla nas, rodziców był to miły wyjazd w kierunku, który kiedyś doskonale znaliśmy. Najważniejszy jednak był czas spędzony razem. Mnóstwo zabawy i piękne widoki – to coś, co na pewno na długo zapamiętamy. Tym bardziej że wygodnie czuliśmy się w wynajętym apartamencie.